Planer att se fram emot!

Tjaaabaa!
På jobbet idag fick jag feber men det vart en ipren och så fortsatte jag jobba fram till 14 :) Sjukt tråkigt för nu är man täppt i näsan också annars så gick det bra!
Den 22:a åker jag, soph och hennes kille iväg till Eskilstuna och sen vidare till vår kusins flickväns sommar ställe :D vi blir nog ett gäng som åker ner.. ska blir riktigt kul.. längtar :) vi blir borta över helgen och om jag lyckas byta bort min pass den 25:e veckan efter så åker jag iväg till Liseberg och Skara sommarland med Berna och gänget! Jag HOPPAS på att någon kan ta det passet.
Menmen.. idag blir det vila och detsamma imorgon! Jag jobbar nämligen på torsdag igen!
Hoppas ni har en bra kväll söta ni!
PUSSPUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0