R.I.P Nining

Hej på er :-) hur mår ni?
Jag sitter hemma och tittar på tv nu.. annars så har dagen spenderats med vänner och familj. Jag vet inte vad det är men i dag känns det som om det är söndag för mig. Jajaa, det har inte hänt så mycket nytt de senaste dagarna och jag har inte heller haft ork! Igår så sov jag fram till kl.15.. Hahaha snacka om att sova bort hela dagen och när jag väl var uppe så ville jag sova mer!
Nu blir det 3 dagars jobb sen så sticker jag och Soph iväg till Eskilstuna för att träffa kusinerna och sen därifrån så drar hela gänget iväg till Dalarna :-) jag hoppas på massa värme så vi kan bada och så :-))! Då blir det party ute på landet!!
Hörs mer sen söta ni!!
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Jesceld

Hej, vart i eskilstuna ska ni vara och hur länge?

För vi ska åka till landet i helgen och det ligger i eskilstuna men lite utanför :D

2011-07-20 @ 23:21:22
URL: http://mamiilicious.blogg.se/
Postat av: Jesceld

Hej, vart i eskilstuna ska ni vara och hur länge?

För vi ska åka till landet i helgen och det ligger i eskilstuna men lite utanför :D

2011-07-20 @ 23:24:40
URL: http://mamiilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0