Svar på fråga!

Jag har fått en kommentar från en läsare som har frågat vad som har hänt och svaret är att jag har gjort ett val som har gjort att jag har förlorat en person som betyder mest i mitt liv. Det gör ont och jag kan tyvärr inte beskriva hur det känns men jag är helt borta. Jag är inte mig själv utan den personen.. jag är inte hel.. jag har haft den personen i mitt liv i flera år och av många anledningar så har jag tagit det steget till att ta slut på den relationen.
Jag lider av den smärtan jag känner nu och jag vet inte vad jag ska ta mig till för att det jag känner för personen som jag nu har bestämt för att sluta ha kontakt med nu är en av de personer som betyder mest för mig. Jag har sån smärta inom mig så att jag inte ens kan beskriva med ord. Det gör ont!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0