Lovely sunny days!

TJAAABA, det var så sjuuukt mycket folk vid Kungsträdgården igår så vi gick en runda men satte oss aldrig där och åt. Det var typ omöjligt att hitta plats och sitta så efter rundan så drog vi vidare och shoppade lite sen så blev det middag på East :) ÅHHH de har så god mat!!! Me LÖÖÖÖÖV :D
MÅSTE BARA SÄGA ATT DET ÄR HELT UNDERBART MED DETTA VÄDER!!!! Tråkigt nog så sov jag verkligen ut idag och vaknade inte upp förens vid 12 tiden haha.. så när jag vaknade vart det direkt in till duschen och sen så har jag varit ute med systrarna och Timo och bara njutit av solen! Jag försöker så lite färg men blir oftast bara röd hahaha :P
Nu på kvällen så passade vi även på att grilla :)
Hoppas ni har haft en underbar dag! PUSS PÅ ER! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0