Nytt i garderoben!

Hej söta ni! Sorry för den dåliga uppdateringen men har inte haft någon lust :( ska försöka vara lite bättre nu! Idag så har jag och syrran haft en lugn dag med film och massa god mat. Det var planerat att det skulle bli tvätt på eftermiddagen men mamsen hade bokat fel tid så det blir tvätt i morgon istället. Sen till kvällen blev det en riktig god middag.. vi grillade oxfilé.. :D SJUKT GOTT!!!! Vi hade oxfilé hemma hos J igår och vart så sugna på att äta det igen! Btw så såg vi filmen Beastly och The Eagle. Beastly var rätt så bra så jag rekommenderar den men The Eagle var sådär.. tappade lusten efter ett tag så jag missade en del men det jag såg var inget för mig :)
JUSTE.. har fått mer bilder från bröllopet som bröllopsfotografen tog :D Jag lägger upp bilder imorgon!
Jag har velat ha dessa vita shorts med hög midja ett tag nu och passade på nu när de är på rea :D De är från H&M
Filmerna vi har sett:
Hoppas ni har haft en bra dag :) puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0