Onsdag 15/6

Halloj, idag är det min tredje lediga dag men imorgon blir det jobb! Jag har bara slappat och tagit det lugnt hemma.. vaknade rätt så sent för jag sov dåligt i natt men jag har varit ute i regnet iaf.. eller jag var väl ute när det hade slutat :) skönt att vi äntligen har fått lite regn nu när det varit så torrt och jag hoppas det varma solen kommer tillbaka nu!


Men som sagt så jobbar jag i morgon bitti så jag ska väl gå och lägga mig om en stund :)

Jag och Lora på bilden. Jag lånade syrran jumbo solglasögon ;P
Jag köpte en vatten spray som jag nu ska testa. Den har en antioxiderande, lugnande och mjukgörande effekt på huden! Försökte hitta en sån här liten version innan jag skulle iväg på mitt flyg till DC för jag blir så torr om huden när jag åker flygplan. Men nu har jag hittat och ska testa här hemma :) får se om det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0