Thank you for making that choice!

Hej på er!
Jag vet att jag varit borta länge men förra veckan var ingen bra vecka.. av personliga skäl så är detta inget jag vill berätta! Jag har däremot även haft en bra vecka för att tjejerna har varit där :) NI ÄR UNDRBARA VÄNNER! Vet inte vad jag skulle göra utan er <3 FERIAL, HENGAMEH OCH SAHAR <3

Här kommer lite bilder:

Hengameh fick låna hennes brors bil och då bestämde vi oss tjejer för att åka runt och hitta på något. Det blev massa ätande och sittande ute i solen :) och sen så slutade det men en sen god middag hemma hos Sahar! Man var ju sjukt mätt hela den dan! Man blir lite avis.. vill ju också ha körkort :P


Timo <3 ute och cyklar med mig!



I helgen så hade vi kusiner över för att fira midsommar :) På bilden så var vi på väg ner med hissen för att gå och leka i parken!







Så nu är jag tillbaka i bloggen :) Vi får höras mer sen för jag ska strax ut med Timo och sen iväg till jobbet :)

Ha en bra dag!
PUUUUUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0