12/5

Hallo, ville bara tala om att jag är hemma nu! Resan gick bra med den var lång tråkig och jag ville helst stanna kvar :(



HÄR KOMMER LITE MER BILDER FRÅN BRÖLLOPET!
Klänningen och halsbandet kommer ifrån BCBG och skorna från Steve Madden :)
Utomhus bröllop i DC!
FINA Mihaela hade också en klänning från BCBG
SÖTASTE :P På bilden är det ringbäraren och brudnäbben! Sjukt söta.. dansade med varandra hela tiden och lekte runt.. de skämdes inte alls.. de var så söta när de posade för en också :)
BRUDPARET <3
Halsbandet jag har på mig är även från BCBG. ÄLSKAR BUTIKEN! Mihaela fixade så att jag kunde gå förbi en BCBG butik där hennes vän är chef och hon tog fram alla möjliga klänningar som hon tyckte passade bäst med smycken osv. Sjukt roligt för jag behövde bara vänta och så sprang hon runt och valde ut allt och allt var verkligen jätte fint men jag valde denna svart tajta klänningen med det guldiga halsbandet :) Grym service och jag hittade precis det jag ville ha!

TIME FOR ME TO SLEEP! PUSSPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0