Busy week!

Hallo söta, har en tuff vecka framför mig och ska försöka uppdatera bloggen så gott jag kan! Sorry u guys.. Känner mig sjukt stressad och vet inte riktigt hur jag ska jag hinna med allt men jag måste!
Idag var jag och träffade min fina vän Hengameh som gjorde mig sällskap till en hälsokontroll.. Måste göras innan man jobbar på DS.. :-) söta hon hittade stället vilket var tur för om jag hade varit själv så hade jag nog tappat bort mig!
Sitter hemma nu och har precis börjat plugga lite.. Somnade efter jag åt middag för jag inte sov så bra i natt heller! Dålig sömn förstör verkligen min dag för jag behöver verkligen sömn för att orka plus att jag är en person som blir sjukt seg! Men Men jag har tagit mig igenom det som ska göras idag.. eller nästan.. men det går bra än så länge!
Hörs mer söta ni! pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0