Im leaving!

Åker i morgon bitti! Ska upp strax efter 03 vilket är om bara några timmar! SORRYSORRY FÖR DEN DÅLIGA UPPDATERINGEN men jag har verkligen mått dåligt nu när jag har varit sjuk och jag har verkligen bara försökt att vila för jag vill inte vara sjuk när jag är i DC! Vilket jag typ fortfarande är :( har den dumma hostan kvar! Men tyvärr kan jag inte göra något och nu åker jag!
Det ska bli skönt att få komma iväg nu igen och jag LOVAR att jag bloggar när jag är därborta! Så kika in söta ni :)
Några bilder jag tagit under den tid jag inte bloggat:
Syrran fick locka mitt hår med en ny locktång hon köpte! Funkade rätt så bra för mitt hår är typiskt asiat hår.. SPIKRAKT! :P
Lillsyrran bakade en riktigt god jordgubbstårta till min födelsedag! <3
Provade marabou kakor! YUMMI!
Jag under de första dagarna med feber.. jag LOVAR att varenda kroppsdel gjorde ont! Hade mössa och solglasögon för de kändes bättre och min morgonrock för det var iskallt! Jag var ju grymt skum när jag hade den höga febern hahaha :P
Fick dollar i present av syrran! Thanks sis <3
VI HÖRS MER SNART! PUSSPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0