Shopping pics!

Hej, kom på att jag inte visat vad jag har köpt för kul när jag var i DC så jag tog lite bilder med luren tidigare idag!
De ser röda ut på bilden men de är korall färgade! Från Steve Madden
Lite nya smycken. Det vänstra är från BCBGMaxazria, ring från Forever21 och det ena halsbandet är från Accesorize
Vita converse som jag hittade innan jag skulle åka.. de gick på 250kr :D Sjukt bra pris!
Massa nya undies från Victorias Secret
Köpte denna som är bra och ha i väskan när man behöver fräscha till sminket. Från ID bareMinerals

STARBUCKS <3 Köpte kaffebönor!
Red Velvet mix! Haha när man inte hinner eller baka något komplicerat så har vi detta hemma! Tar bara några minuter och blanda ihop! :)
IPAD 3G VIT <3 <3 <3
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0