YESTERDAY!

Hej söta ni! Igår så var vi runt och försökte hitta en vit iPad and guess what? I FOUND ONE :-D vi chansade med den närmaste Apple butiken och de hade tyvärr inte fått någon iPad leverans så när vi var i den butiken så ringde vi runt! Vi fick tag på en butik som hade några kvar men kunde inte lova att det skulle finnas några kvar innan vi kom så vi körde raka vägen dit och jaaaaa DUMMA TRAFIK! Sen så ringde jag även till tysons Apple butik men de hade inte hunnit öppna leveransen vilket var tur för jag ville chansa på tysons istället för stället som hade några kvar! Men anyways.. Nu har jag en och är riktigt nöjd.. Det blev den vita med ett rosa skydd :-) efter det så åkte vi vidare till en outlet mall där jag handlade klart det mesta! Sen till middag så firade vi min sena födelsedag! Det var hur mysigt och trevligt som helst.. Vi var på cheesecakefactory och så fick jag ännu en present från Mihaela och hennes man! Sjukt roligt par och hur trevliga och underbara som helst!

Idag så är det vilodag men jag har inte shoppat klat än hahah.. Kanske ska iväg till Hooters och käka.. Har alltid velat se hur det är där!

Menmen.. Här kommer lite bilder från gårdagen!












XOXO <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det En Louis Vuitton Neverfull MM du har på axeln?

Hur många GB är din iPad 2, e d bara wifi elr. Med 3G?

2011-05-11 @ 18:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0