16/9 middag med Elin <3

Tjaaaba, är på väg mot Västerhaninge för att träffa ms. Von Knorring :-) och för att se hennes nya lägenhet! Det blir god mat och vin ikväll :-)
Men måste berätta en sak som hände tidigare idag hahahha.. Jag dööör.. Jag skulle ta bort lite grejjer från min handväska så att den inte skulle vara så tung och ett av dom sakerna var min iPad. Jag trodde den låg där men de gjorde den inte sen så kom jag på att jag tog den ur väskan så att allt skulle få plats i min cykel korg igår kväll! Men iaf.. då trodde jag att jag hade tagit den och lagt den någonstans hemma sen så slog det mig att jag kanske inte alls hade tagit med den upp.. Så jag sprang ner till cykel parkeringen bredvid byggnaden och såg att min iPad låg kvar på cykel! OMG ALLTSÅ DEN HADE STÅTT UTE HELA NATTEN OCH FÖRMIDDAGEN OCH INGEN HADE TAGIT DEN. Fan vad glad jag vart.. fick lite panik där! HAHHA MONGO SOM GLÖMMER DEN OCKSÅ!
Aja vi hörs mer sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0