24/9

JAAAAAAA JAG HAR BARA 2 DAGAR KVAR SEN SÅ ÅKER JAG :) Sötaste Hengameh skjutsar mig tidigt på morgonen :) Vi åker runt 04.00! WOOHUUUUUUU!
JAAAJAAA.. idag så jobbade jag ett kort morgon pass vilket var helt ok men jag var så sjukt trött.. sov inte så bra under natten fast jag var dödstrött! Men nu är dagen snart över och jag ska strax gå och lägga mig för imorrn så kör jag mitt sista morgon pass innan jag drar iväg.. efter jobbet så är det fullt upp med att fixa en massa innan jag åker!
Btw så klippte jag mig idag.. :) tunnade ut längst vid topparna och hon klippte bort ca 5cm så det var inte så stor skillnad men håret känns mycket friskare nu!
Hoppas ni haft en bra dag!
hörs mer sen!
PUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0