HAAAPPPY!

Tjaaaaba, har haft 2 helt underbara dagar hittills :D Forsta dagen sa chillade vi bara for jag hade huvudvark nar jag kom fram men senare pa kvallen sa drog vi ju ut och kakade och igar sa drog vi till ett nytt stalle som liknade barkarby outlet fast med storre marken.. de hade saa sjukt mycket.. ex. pa marken de har ar Burberry, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Yankee Candle, American Eagle, Bose, Saks Fith Avenue, Barneys Newyork. De hade sa mycket och jag sparade en massa genom att kopa dar sa nu har jag kopt lite presenter till familjen men ar inte klar an :) till middan sa drog vi till Cheesecake Factory igen hahahha.. jag onskar att vi hade restaurangen i Sverige for att det ar sa sjukt gott.. men iaf.. denna gang sa kopte vi hem Cheesecake som jag ska njuta av sen.. jag hade ingen plats kvar igar da vi hade forratt och huvudratt men drinkar. Vi rullade typ hem! Btw sa at vi frukost pa IHOP(Pannkaks stalle) JAG DOOOOOR.. DE VA SA GOTT.. Jag at strawberry banana pancakes..
Jag har tagit massa bilder men kan inte ladda upp for tillfallet sa jag lovar att visa dem senare!
Idag blir de nog mer shopping har i narheten sen vet jag inte vad mer vi gor!
Ha en bra dag sota ni!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0