I´m back ;-P

HEJ PÅ ER!

Är tillbaka nu och ska försöka komma igång med bloggandet igen! Det var ju jätte länge sen jag skrev här men nu är jag iaf tillbaka.

Såååå.. vad har jag haft för mig? Jag har jobbat för det mesta och planerat ihop min resa till Filippinerna som är snart. Jag och min store syrra åker den 20:e december, vilket är om 8 DAGAR!!!!! IIIIIHHHHHH jag längtar verkligen nu. VILL BORT! Vi blir borta 2,5 vecka!!
Planen är att jag och Lora åker bort till Boracay första veckan. Där ska vi träffa på mamma, moster, Berna, Hanna. De är även ett par andra som ska dit så många blir vi :-D sedan så spenderas resten av dagarna i Manila där det blir mys, shopping och massa party!

Juste, har sökt in till sjuksköterska programmet nu till våren och det vart reserv platser för min del :-( jätte tråkigt men jag hoppas på att jag kommer in! HÅLL TUMMARNA!

Jag börjar så här så får se vad det blir av min blogg haha :-) PUSS <3




Kommentarer
Postat av: Blessie

Hoppas att du kommer in på utbildningen, flera sjuksköterskor behövs och jag tror att du skulle bli en supernurse! Kämpa på :) hälsa familjen så gott, hoppas ni får en riktigt skön jul och nyår i värmen :D kram!

Svar: Tack fina du! Jo jag hoppas verkligen att jag kommer in :-) Hälsa familjen du med! God jul och gott nytt år!
Louella

2012-12-12 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0