1 månad kvar till Egypten resan :)

Tjaba, det vart ingen uppdatering igår för jag var HELT SLUT!! Festen som vi var på i lördags var kul och vi träffade på massa folk man inte sett på länge :-) jag drog hem rätt så tidigt med syrran den kvällen men tyvärr så kändes det som om jag var vaken hela natten typ.. så när larmet gick vid 05 var jag helt slut. Det tråkiga var att jag fick gå till jobbet för att bussarna går så dåligt på helgen. Så söndag morgon var jag trött,arg och typ gråtfärdig för att jag var så trött haha. Tyvärr så höll det sig hela arbetspasset och efter jobbet så skyndade jag mig till bussen. Jag blev så jävla arg för buss jäveln kom tidigare vilket ledde till att jag missade den. Så det blev ingen polefitness igår :(( men det stoppade inte mig för när jag väl kom hem så tog jag en powernap och efter det så drog jag och min granne och tränade på gymmet istället. För få timmars sömn kan verkligen förstöra en hel dag för mig men idag fick jag sova ut.

Men idag ska jag ta igen den missade polefitness lektionen :-)) ska bli kul! Fick höra av syrran att de gjorde massa nytt igår!

Hörs mer sen fina! Ha en bra dag!! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0