15 februari 2012

Hej fina, hur mår ni? Jag sitter hemma just nu och väntar på mina cupcakes som är i ugnen. Fick lusten att baka för att jag pratade om massa goda sötsaker och bakelser på jobbet idag. :P Efter jobbet så bestämde jag mig för att ta hem cykeln som jag cyklade med dit igår eftermiddag. Jag tog bussen hem igår kväll just för att det var väldigt halt men det gick hyfsat bra på vägen dit.. men iaf.. det jag skulle berätta var att när jag slutade idag så valde jag att gå hem med cykeln i detta snö väder. Det gick helt ok men efter ett tag så kände jag att det gick väldigt segt pga snön och vinden så jag bestämde mig för att cykla.. det gick bra med det var ju sjukt halt.. jag kände hur hjulen gled åt sidorna och jag var på väg att ramla av flera gånger men envisa jag gav inte upp hahaha.. jag klarade mig utan att ramla men jag var ju sjukt svettig hahahaha.. sen så hade jag mina glasögon på mig som var alldeles snö täckta.. såg säkert helt mongo ut! Garvade ihjäl mig när jag kom hem för ni ska se hur jag cyklar.. jag vet inte vad det är men jag tävlar typ med mig själv och cyklar så fort jag kan.. mitt huvud är typ framåt lutat ändå fram vid styret som värsta nörden :P Menmen.. jag visar bilder på mina cupcakes när de är klara! :D Ha en bra kväll!! PUSSPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0