Check list:

Tvätta (X)
Träna (X)
Köpa foder till Timo (X)
Städa (X)
Hann med allt idag :D känns riktigt bra! Imorgon är en ny dag och då blir det träning innan jag går till jobbet och jobbar ett kvällspass!! Det vart inte nå roligt idag men allt som behövdes göras är nu klart så att jag slipper göra det senare i veckan! Händer inte så speciellt mycket denna vecka förutom jobb och träning.. i know.. im boring.. :P
Har föresten ett par nya plagg i garderoben som jag inte visat.. eller jag har knappt visat något av de jag köper.. ska försöka bli lite bättre på det.. ska ta bilder på dem och visar upp dem under veckan :D
Hörs mer sen söta läsare!! Btw så glädjer det mig att ni fortfarande klickar in här :))) blir super glad av att se att ni blir fler!! Ni får mer än gärna slänga in kommertarer också ;P något ni vill veta eller vill att jag ska blogga om? Fråga på!!
PUUUUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0