Dinner date

Hallå i stugan :) Sitter hemma och vilar nu.. jag var på möte tidigare idag.. haha jag som trodde att jag var ledig idag men igår kväll när jag lekte mobilen så började den tjuta och det var en påminelse om att det var möte på jobbet idag :-P Så efter min sköna sovmorgon så drog jag och Timo iväg och cyklade till jobbet.. ÄLSKAR HUR SOLEN VÄRMER EN!! <3 längtar till ännu mer till värmen!!!!
Menmen.. ska iväg på middag med fina Ferial om en stund.. vi har en del att planera och prata om.. jag lovar att berätta mer när det verkligen är bestämt :-P
Btw så hittade jag denna hemsida SABO SKIRT som säljer coola höga jeans.. skulle vilja ha ett par men vet inte hur mycket det skulle kosta frakt o så. Klicka på namnet så kommer ni till hemsidan :-)
Här är 2 bilder lånade från hemsidan de har :
HÖRS MER SEN!!
PUUUUSS <3

Kommentarer
Postat av: Minna

Har du sett att dom beiga jeffery liknande skorna Kenza köpte i NY finns på www.monella.se??

2012-03-01 @ 11:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0