19 januari 2012

Här är ett par bilder från igår och idag:


Jag hade på mig svarta jeans från Topshop och ett vitt linne från Emporio Armani. Jag hade även mina nya vita fjäder örhängen :)



När vi kom hem till J och hennes familj så bjöds det först på skumpa och så skålade vi :) Sen så till middag bjöds det på sjukt god lax, kött och potatis gratäng. Till köttet hade de gjort en underbart god kantarell sås!!!! Efter middagen vart det lite ost och kex och sen efter lite vila vart det choklad glass med färska bär. ALLT VAR SÅ HIMLA GOTT!! :-D Tack ännu en gång för en trevlig kväll!!! <3








Jag sov så sjukt dåligt inatt så jag kom inte upp ur sängen förens runt 12 tiden :( menmen.. gjorde mig i ordning för att åka in till stan och körde på en marinblå outfitt :P Tröja från H&M, Jeans från Pacsun och gummistövlarna från Tom Joules.


Jag och syrran kom fram tidigare än vanligt och då passade jag på att ta lite bilder.. här är mitt lilla egna påhittade trick som jag kallar "bajsa i luften" för att.. jaaa... de ser ju ut som de..


meeeeeen.. efter ett par gånger så kan jag nu göra såhär :P nu kan jag hålla mig upp mig själv mycket längre!!


Hoppas ni haft en bra helg!
PUSSPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0