10 januari 2012

Hallooj, tyvärr så vart det missförstånd med tid och lägenhet så målarna kommer inte för ens nästa vecka :P Sitter hemma och bara tar det lugnt nu innan jobbet.. ska cykla dit med Timo :) eftersom Lora och jag jobbar på samma ställe nu så ska hon ta med honom hem sen när jag kommer.. sen så tycker jag det är ganska skönt för man får ha med sig hunden till jobbet om det funkar! Jag är så jäkla trött just nu.. hade en dålig natt igen och kunde helt enkelt inte somna.. jag var fortfarande vaken 03.30 och jag gick och la mig vid typ 00.00.. det är så störande när man är trött och verkligen vill sova! Jag hoppas på en bättre sömn i natt för det behövs verkligen! Hoppas ni har en bra dag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0