11 januari 2012

Hej, hur mår ni? Själv så mår man helt ok :-) ganska trött men fick mer sömn i natt! Jag skrev i förra inlägget att målarna hade tagit fel på dag och då antog jag att jag skulle få träffa målaren på måndag men strax innan jag skulle iväg till jobbet igår så plingade dörren och då drog de två målare, en äldre man och den SNYGGA som mamma och J pratade om. Han var ju sjukt söt hahahaha. Min mamma hade rätt :-p nu har även Lora sett och sagt detsamma.. gå in på hennes blogg och läs vad som hände henne idag LOL!!!

Kom hem för en stund sen och jobbet gick bra idag! :-))
Jag och Lora ska in till stan senare för att hämta ut mina nya glasögon :-D jag hoppas de ser bra ut på mig. Jag hade så svårt att välja för jag tyckte inte något såg bra ut och Lora var med den dan jag skulle välja men allt hon gjorde var typ att garva åt mig för jag passa ju typ inte i några bågar alls :-p menmen.. får se hur det blir sen!

Bild: GRYMT GO CHOKLAD!! Smaskade på chokladen när jag var med Vani och barnen!

Puss så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0