23 januari 2012

Sorry sorry sorry för den usla uppdateringen men denna helg har jag haft en del att göra och varit helt slut!

I lördags så jobbade jag på morgonen fram till 15 sen så var det raka vägen hem för att duscha och göra sig i ordning.. fick nämligen besök från Akalla :-p Vanina och Mirre var i berga på kalas sen så kom de över hit :-)) det vart ett gäng här hos mig och vi umgicks och drack.. de tog inte slut där för sen så drog vi ner till en pub här i berga och fortsatte. Därav så vart söndagen inge vidare hahaha.. Så igår var man bakis och skulle jobba.. Jobbade dock kväll så jag fick sova ut, vilket behövdes haha :-p men jobbet gick bra!

Idag jobbar jag kväll igen och imorgon kör jag ett morgon pass.. Och på ONSDAG ÄR JAG LEDIG!!! Ska bli såååå skönt :-))

Bild: Mirre, Vani och jag!

Ska försöka göra bättre med bloggen denna vecka :-)) söta ni är helt underbara som fortfarande klickar in här ! <3 <3 <3

Ha en bra dag! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0