3 januari :-))

Tjaba :-) igår var verkligen en lazy day.. Hade inge ork till något.. däremot så var jag förbi centrum en sväng och kollade runt på rean.. hittade nya underkläder och bikinidelar för billigt bra pris :-)) sen efter det så har jag nog bara varit ute och gått när det var dags för Timo att gå ut :-p nyårs firandet tog all kraft hahaha.

Idag så var jag och mamma uppe tidigt för att fixa nya leg och pass :-) sjukt mycket folk och vi stog och väntade i typ 40min. Men det gick bra så efter det så gick vi och tog en snabb lunch i Täby centrum och sen så kollade vi runt i ett par butiker innan vi åkte tillbaka hem. Hittade 2 linnen och en långärmad tröja :-)) älskar rean!!

Sitter hemma nu och latar mig igen för sen vid 17 så ska jag iväg och jobba ett kort pass! Håller även på att kollar igenom mina jobb tider nu framöver.. de är så skönt att veta att man har fasta tider nu ett par månader framöver! :-) Imorgon så är man ledig igen och då ska jag försöka plugga.

Hoppas ni har en trevlig dag :-)) puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0