31 JANUARI 2012

Hej söta , de känns som om tiden går förbi så jäkla fort. Det är ju februari imorrn :P WOHUUU.. Egypten resan börjar närma sig sig.. åhhh vad jag längtar till värmen :))
Sitter hemma just nu och tar de lugnt.. ska strax iväg till jobbet men jag har inte bestämt mig för om jag ska gå eller ta buss :P sen så händer det inte så mycket mer idag. Vaknade runt 10 tiden och åt en ordentlig frukost och gjorde mig i ordning i en riktigt slö takt :) vilket är riktigt skönt ibland :P menmen.. imorgon så jobbar jag kväll igen och då kanske det blir träning innan jobbet. Det blev ingen träning igår för jag kände mig så lat efter jobbet då jag trodde att jag slutade 14 men vi hade möte vilket gjorde att jag blev riktigt slö efter haha!
Hoppas ni har en bra dag! Hörs mer sen! PUSSPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0