6-7 januari 2012

Hej söta, sitter hemma och är bakis hahaha.. igår kväll med Vani, Camila och små barnen var jätte mysigt. Det var så kul att få träffa de söta flickorna :-p Den yngsta hade jag inte träffat ännu så det var kul.. hon var lite blyg i början men det gick bra sen.. Men iaf.. vi satt och pratade om allt o uppdaterade en massa :-) jag och Vani har ju inte träffats på månader så det var mycket att prata om. Sen så att jag fick träffa barnen var kul för när jag lärde känna Vanina för över 10år sen så var den äldsta (Camila) bara en liten fjut hahhaa.. heelt sjukt att se hur fort tiden har gått och nu är hon snart 15. Menmen.. när barnen somna så vart det en massa vin och ännu mer prat! Så jag kom inte upp imorse för att träffa mamsen och J för att jag var så trött och bakis :-p så jag åkte hem istället när jag hade orken.

Just nu så sitter jag här hemma med familjen och har precis sett klart Real Steel och ska se Warrior nu :-) mys mys mys!!

Här har ni några bilder :-) haha!
Puss


Kommentarer
Postat av: V

Tack för säälskapet Babe!!!! Underbar å träffa dig igen :)

Mahal kita!!!!

2012-01-07 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0