6 januari 2012

Tjaba, ska strax börja gå mot tåget och ska ända bort till Akalla för att träffa Vani och hennes systers barn :-) ska sitta barnvakt med henne och ha myspys!

Igår så var jag ju och träffade Berna och vi hamnade på East och käkade deras goda goooda mat :-p ni måste testa maten om ni inte har gjort det och om ni tycker om sushi så är detta ett ställe jag kan rekommendera!!!! Sov tyvärr dåligt i natt med och det slutade med att jag snoozade allt för länge och fick stressa imorse. Cyklade som en galning till jobbet hahaha :-p men passet gick bra och nu så är man rätt så pigg iaf.. ska bli mys ikväll för det blir film och vin :-)) Och sen massa catching up!

Btw, så börjar NK:s rea imorgon och jag ska möta upp J och mamma där tidigt imorgon :-p får se hur de går men det blir nog bra!

Bild: SPICY MUSSELS på East! Ett måste när man är där och käkar :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

NK rean började redan idag! Dock endast för deras nyckel-medlemmar.

2012-01-06 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0