9 januari 2012

Wohuuu, blev klar med allt som skulle göras och det känns så jävla bra :-) jag sitter hemma nu och tar en kort paus från pluggandet så jag tänkte passa på och skriva ett inlägg! Jag fick sällskap av J till Täby för att hämta mitt nya leg som vart helt ok :-p hade med mig Timo dit och de gick super. Han var hur lugn som helst!

Nu är det tänkt att jag ska käka middag strax sen så ska jag iväg och träna :-D det blev ingen träning igår så ikväll ska jag köra på så gott det går!

JUUUUUSTE, imorgon så kommer det förbi en kille som ska spackla väggarna i hallen. Enligt mamma och J så ska den unga långa killen vara riktigt snygg hahhaa.. såg aldrig honom då jag var bortrest när han tapetserade de andra rummen så imorgon ska jag få se honom. Hahhahah asså jag dör av garv för båda vart ju helt hype när vi fick samtal av honom! Ska bli så jävla kul att se honom :-p spännande!

Bild: J och Timo på roslagsbanan på vägen hem tidigare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0