Day off! :D

Hej söta, hade tyvärr inte mycket ork till att blogga igår :P men idag är man ledig och då händer det saker. Jag ska hjälpa mamma och lämna in vår matta i vardagsrummet på kemtvätt sen så ska jag och Timo handla mat och massa gott till honom efter :)) sen så tänkte jag se massa nya avsnitt.. gossip girls, revenge, 90210 och pretty little liars.. hahaha jag vet.. är en riktig serie nörd! Men de är ju bara så jävla bra!! Sen på eftermiddagen så åker jag in till stan och JAG HOPPAS på att FERIAL åker med på träningen idag!! :D Vill verkligen att hon ska med och prova!! Lovar inget men jag ska försöka ta bilder :P Ha en bra dag fina läsare! PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0