Doing my best to make it better!

Sorry för den dåliga uppdateringen idag men jag har helt enkelt inte haft lust! Vaknade jätte sent och ville nog sova mer men tog mig upp och gjorde mig i ordning. Sen så drog jag och syrran för att käka frukost/lunch på The Public i centrum med vår kusin Vanessa och hennes kille :) maten var helt ok.. jag testade deras hamburgare med pommes och coleslaw :) och inredningen på restaurangen var snygg! Sen efter det så har jag inte gjort så mycket mer.. när vi kom hem så kollade jag klart på filmen Warrior.. ni måste se den.. SJUKT bra film!!! Tårarna bara rann och jag skrek och hejade som en galning hahaha.. var helt inne i filmen :P

Men imorgon är en ny dag och då måste jag ta itu med en del saker som måste bli klart!!! Måste även plugga :) Sen på tisdag börjar jag mitt schema på det nya jobbet :D
Hörs mer imorgon!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0