I´m feeling better and enjoying every moment!

Hej fina, hur mår ni? Själv mår man super fast man han träningsvärk :D träningen igår gick jätte bra..jag var och tränade med 3 vänner så det vart kul! Vi var på gymmet i typ 1,5 timme och körde på med maskinerna.. det vart lite jobbigt för det var fullt med folk med det gick bra ändå. Så idag blir det vila typ.. :P det blir träningen igen på fredag och på söndag är det mitt första poledancing pass .. jag längtaaaar!!! Ska bli så jäkla kul!!
Menmen.. ska snart in till stan för att möta upp Charlie och Timo :) sen så får jag sällskap av J och William som hoppar på tåget vid Täby :)
Jag ska nog ta en tidigare tåg för att hinna kolla runt lite innan jag möter upp min prins.. jag har nämligen varit riktigt sugen på en wienersemla.. för er som inte har testa en sån så GÖÖÖR DE! :P Vill köpa hem de om jag hittar!!

Wienersemla:
Hoppas ni har en underbar dag!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0