Lördag :-)

Heej fina, har haft en härlig dag med långa promenader i detta tråkiga storm väder och sen varit och tränat med min granne :-) känns så jävla bra!! Det gick jätte bra för Timo idag :-) plutten hade dock suttit vid ytterdörren ett bra tag innan han slappande av och följde J runt omkring i deras hus! Men det gick bra och det är jag glad över.. får testa ett par gånger till under längre tid och se :-) Menmen.. så fort jag kom hem så körde jag igång middagen med syrran och vi åt redan vid 17. Jag var så hiiiimla hungrig. Sen så efter maten så satt vi och tittade på 3 avsnitt av Revenge medan jag smaskade på en semla :-D hehe. Den nya serien är väldigt bra och började visas på tv för inte så länge sen! Vi försöker att inte se klart alla avsnitt som redan finns men det att svårt att låta bli hahaha.. men vi tyckte 3 var lagom. Mer avsnitt imorgon ;-) Nu blir det vila för imorgon vid 12 så ska jag och mina fina granne åka och träna igen :-) Ha en bra kväll!!! Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0