Poletraining :D

Jag, Vani och hennes vän Mirjana har nu testat och faan vad kul det var!!!! Det är verkligen en riktig träning och det roliga är att vi bara körde i 30min och mina armar helt döda :-p vi fick pröva på ett par övningar som var svåra men sexiga :-p hon som lär ut var äldre än vad jag trodde men var riktigt jävla grym!!
Rekommenderar verkligen detta ställe om ni vill testa.. Man anmäler sig genom att maila eller ringa och då när man kommer dit så får man testa i 30min. Hon berättar även lite mer hur det började och så vidare.. sen så visar hon lite mer själv av vad man lär sig mer av om man vill fortsätta träna hos dem..SKIT KUL!
Klicka här för att komma till hemsidan!
Bild: haha sorry men det vart inte mer än dessa bilder för vi hade fullt upp med övningarna! Det är jag och Vani på bilderna :-) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0