25 juli 2012

Hej fina :-) 
 
Tänkte att jag skulle hinna lägga upp ett inlägg innan jag ska iväg och jobba! Idag blir det jobb sen så händer det nog inte så mycket mer haha.. jag jobbar nämligen ett tidigt morgon pass imorgon! SEN SÅ ÄR JAG LEDIG I 3 DAGAR! Jag hoppas verkligen på bra väder när vi åker ut på landet!
 
Menmen här kommer lite shopping bilder från NY:
 
 
Klänningen ser brun ut på bilden men är ljusare och i beige :-)
 
 
Tajt fodral klänning i svart med detaljer fram till och dragkedja där back. ÄLSKAR denna klänning!  Dålig kvalite på bilderna för att de är tagna med mobilen! Sorry :D
 
Hittade en ryggsäck på Forever21 som är helt underbar. Den är sjukt snygg!!
 
 
Örhängen från Forever21
 
Gubbskor från Steve Madden - Älskar att de är rosa under ;-P
 
Vit/blå randig skjorta från Ralph Lauren 
 
 
HOPPAS NI HAR EN UNDERBAR DAG! HÖRS MER SEN!! PUUUUUSSS <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0