1 VECKA KVAR!

Pirr i hela kroppen för idag är det en vecka kvar tills jag och Ferial är i New York och njuter av 2 veckors semester!!! Jag tog fram resväskan redan igår hahaha.. tjejerna gör narr av mig men fyfaan vad jag längtar och att packa tidigt är en grejj jag typ alltid gör just för att jag längtar så mycket! Det kommer bli en helt underbar resa med de bästa tjejerna :-) önskar även att Sahar kunde vara med för då hade det varit vi 4 igen i USA. Nästa gång igen babe ;-p Jag och Ferial har kollat upp en massa ställen vi vill gå till och vi hoppas på att hinna med allt. Sen ska det blir riktigt spännande att se hur Hengameh har det och hur hennes skola ser ut! Längtar verkligen till allt vi ska göra!!!!!!!

Har ni nå roliga tips inför resan? 

PUSS

Kommentarer
Postat av: theresa

Avundsjuk! du reser hela tiden kvinna!:P packa ner mig i resväskan ;)

Svar: Hojta till om de är något ni ska ha :-)
Louella

2012-06-16 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0