4 juni 2012

Hej, jag har försökt lägga upp mobil bilderna som jag tog i helgen men de går ju inte så jag lägger upp dem imorgon :-( ogillar denna app på mobilen. Den funkar bara ibland!! Menmen.. helgen spenderades iaf borta i Norrtälje med syskonen, kusinerna, Oskar och Charlie! Det har varit en jätte mysig helg med massa god mat och spel, trots att det har varit regn :-) roligt sällskap var det också! Så kika in imorgon så lägger jag upp bilderna.

Idag var det jobb för mig och det blir detsamma imorgon! JUUUSTE, någon jävla idiot har gått och snott syrrans cykel :-@ sjukt irriterande!!!! Hoppas att den som tog den ramlar omkull när den cyklar och gör sig riktigt illa!!!

Hörs mer sen! PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0