12 mars 2012

Hej fina, har haft fullt upp och inte fått så mycket sömn nu över helgen! Jag har spenderat min helg med tjejerna.. Hengi kom hem till Stockholm över helgen :-)) va så kul att få träffa henne för hon har varit borta i NYC ett tag nu och pluggar där! Så det var massa catching up och vi har haft det riktigt mys! Men idag så åkte sötnosen tillbaka till USA och vi hoppas på att få åka dit och träffa henne igen!! ;-)

Idag så kom jag inte upp förens efter då Ferial ringde.. vi bestämdes oss för att åka förbi hennes skola ett ärende sen vidare på stan :-) vi var runt och kollade lite och åt mat sen så åkte vi hem igen :-p idag var verkligen en riktigt seg dag.. en sån dag där jag bara kan ligga och dega.. jag ville sova mer men så blev de inte :-p men allt som skulle bli klart idag blev det och jag har nästan packat klart inför EGYPTEN IMORGON!!!

Btw så var vi förbi ZARA och både jag och Ferial hittade massa vi ville ha :-( bläääh får inte spendera nå pengar för de måste sparas till mina resor i år!! Bilderna är på de skor jag vill ha därifrån:

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2249875/images/2012/pic_193642973.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0