23-24 mars 2012

Hej fina, har haft en underbar dag i solen med systrarna, mamma och vår kusin Mimmi! Vi var på en shopping runda för Sophies bday present :-) vi andra shoppade också lite! Det finns så mycket man vill ha hela tiden.. hahaha farligt :-p vi var förbi den nya MOOD gallerian som hade en hel del men vi kollade typ bara runt snabbt för att det var så mycket människor. Jag vart även mindre sugen på att titta runt för att Laduree inte har öppnat ännu :-( vet inte när de öppnar heller!

Ikväll blir det mys här hemma.. har inte ork till att gå och göra något.

Gårdagen var kul för att jag fick träffa alla.. det vart middag på PONG med allihopa sen så vart det typ hälften som drog vidare med till fridays för drinkar :-) jag har inte hunnit ladda upp nå bilder från kameran men här har ni bild på Soph och hennes vänner!

Meeenmeen.. imorgon så ska jag och Lora hem till hennes arbetskamrat som föder upp dvärgpudlar. Hon har precis fått en kull som är ett par veckor gamla :-p ska bli kul att få träffa dem!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0