27 mars 2012

Är hemma från jobbet nu och ska försöka varva ner inför en lång dag imorrn. Börjar jobba kl 8 och det blir oftast inte många timmars sömn när jag jobbar kväll dan innan!

Hade med mig Timo till jobbet idag vilket gick hyfsat bra.. han vart ganska skällig den sista timmen.. tror han va trött för han gick efter mig hela tiden :-p menmen.. imorrn blir har kvar här hemma med syrran!

Denna vecka blir nog inget mer än jobb :-p tråkigt men min lediga dag på torsdag blir vila.. vet inte när jag ska komma igång med träningen igen men jag känner mig inte speciellt taggad just nu.. Däremot kan långpromenader vara ganska mysigt nu när allt grus är borta :-))

Bild: Brigette, Berna, jag och Javi framför hotellet i Hurghada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0