7 mars 2012

December resan börjar blir till en verklighet nu. OMG, fast än det är långt kvar så ska vi verkligen åka..sen så är vi jätte många som åker. BERNA, ni är bäst som håller på och fixar allt detta åt oss gäster :-) för er som inte vet så ska Berna gifta sig med hennes kära Patrick i Filippinerna nu i december.

Så just nu så är det planerat att jag och min familj ska åka den 20:e men har inte bestämt ett hem datum än.. vi ska försöka bestämma oss redan ikväll!

Längtar verkligen och hoppas på att mina fina vänner också kan åka så vi kan åka runt och se mitt underbara hemland!!!! <3

Meeeeenmeeen.. Sitter hemma just men ska i väg och jobba kväll om en stund! Jag hoppas på att inte bli sjuk för just nu så går det magsjuka igen :-( skit tråkigt men inget jag göra något åt!!

Höra mer sen! PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0