Back to reality :-p

Igår kväll så var jag på tjejkväll på NK där de bjöds på musik, mat, dricka och massa roliga erbjudanden. Köpte tyvärr inget för nu ska det sparas till min nästa resa som är i sommar! Men kul hade jag iaf och vart helt kär i en klänning som ställdes ut på NK. Han som designade klänningen heter Fadi El Khoury!!!

Ikväll blir det jobb och detsamma med imorgon kväll! Jag har försökt bli av eller byta morgondagens pass men det har tyvärr inte gått :-( jag har nämligen tagit fel på dag då min lilsyrra ska fira sin födelsedag! Jag vill så gärna vara där imorgon men missar typ det hela eftersom jag slutar så sent! Jag får se om jag kan försöka lösa det idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0