12 maj 2012

Sorry för den usla uppdateringen men shit vad trött jag har varit de senaste dagarna. Har haft långa dagar på jobbet och sovit dåligt :-( jag har även försökt att uppdatera men JÄVLA APP ALLTSÅ..de går ju typ aldrig att uppdatera och ladda upp bilder. De tar evigheter och jag har inte haft tålamod till att klicka och vänta! Men idag har jag varit ledig och haft det hyfsat lugnt! Vaknade runt 12(skööööön sovmorgon) och tog en snabb dusch för att sedan dra vidare hem till Gull för att plugga teori! Jag vill verkligen få körkortet nu så jag ska försöka hinna med så mycket jag kan innan resan nästa månad!!

Fick en ny kjol för ett par dagar sen. Den är från HM och är för första gången en bra längd för korta mig hahaha. :-) vad tycker ni?

Hoppas ni har en underbar lördag.. själv ska jag strax ut och träffa tjejerna igen :-) PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0