26 maj 2012

Klockan närmar sig 00.00 och jag ligger pigg som fan i sängen! Jag har satt larmet vid 05 för att jag ska upp och jobba. ÅNGEST! Tråkigt nog så är det ofta såhär när jag jobbar kväll och har ett tidigt morgon pass dagen efter :-(


Men men.. efter jobbet så är det raka vägen hem för att fixa sig en snabbis och sen ut och käka middag med mina föräldrar. Vi ska fira mors dag :-) syrran ska ut på stan och ha kul med mamma på för- och eftermiddagen sen så står jag för kvällen! Det blir en heldag för mamma med massa kul och mys för det förtjänar hon. Mamsen är världens bästa och jag älskar henne så otroligt mycket!! <3

Bild : Timo efter jag kom upp ur sängens så hoppa han upp och la sig :-) sötnosen <3

Hörs mer sen! GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0