8 maj 2012

Idag har varit en ganska jobbig dag. Jag har haft obehagliga hjärtklappning hela förmiddagen under mitt jobb pass! Blöööh, men det gick bra att jobba iaf..troligen så har jag fått de av astma medicinen som jag var tvungen att ta pga pollen men det jobbiga var ju att det höll i sig fram tills det var dags för mig att röra mig hemåt! Så när jag kom hem vart jag heeeelt orkeslös och somnade djupt fram till middagen!

Är fortfarande riktigt trött men sitter uppe nu och tittar på tv :-) Hoppas på en bättre dag imorrn!

Bild: maryland kakor är alltid gått och nu hittade jag dessa med ännu mer choklad :-D har ni testat?

Hörs mer fina! Nu blir det vila!! PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0