Gårdagen

Halloj, gårdagen spenderades ute i den underbara värmen! Jag och mamma åkte iväg till Tyresö för att hälsa på mormor. Vi tog en tur med henne till centrumet och åt lunch sen så handlade vi lite små saker hon behövde :-) efter besöker så drog jag vidare in till stan för att träffa Berna. Vi bestämde oss för att sitta i solen vid humlegården.. mys med massa tjejsnack och sen så köpte jag macaroons som Berna fick testa :-D efter det så var det byebye för Berna åker nämligen till Filippinerna nu på fredag(VILL OCKSÅ!!) men vi lär ju ses innan jag drar iväg till New York!

Så då sa vi hejdå och så möte jag upp mamma igen för att kolla runt lite i butiker och för att ta en snabb fika innan det var dags att röra sig hemåt för att sitta barnvakt åt William :-) killen bara växer och växer! Mr. Guapo är snart ikapp min längd haha.

Nu blir det strax jobb :-) sen så är man ledig igen på fredag och då vill jag ut i solen!!!

PS. DET ÄR 28 DAGAR KVAR TILL NYC RESAN ;-p

Ha en bra dag underbara läsare! PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0