Bilder från gårdagen

Halloj här kommer de massa bilder från gårdagen :-) Det var super trevligt och jag deckade så fort jag la mig igår! Idag vaknade jag av mig själv och trodde klockan skulle vara runt 12 men när jag tittade så var den 14 hahaha.. har sovit ut rejält nu i natt. Är sugen på att hitta på något :-) bio kanske?

AJA här är bilderna:
Fina Kattis och Kuya Fredrik med deras söta son MILO <3




Kattis syrra sjöng en jätte fin låt som man vart alldeles rörd av :-)


ALLT var så sjukt gott!! Älskade brownien!! :-p


















Efter dopet så drog jag och Lora vidare för att träffa vår kusin Mimmi och Oskar :-) Det vart tapas på Ramblas! De var första gången jag var där och maten var riktigt gott. Trångt men bra mat! Rekommendrerar restaurangen men ett tips är att boka bord för det att stället är ganska popis :-) Tack för den trevliga middagen och presenten!!! <3 <3 <3
Hörs mer sen!
PUSSPUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0