Forts. på bilder ;-P

 
 
Mat paus från sol och bad :-)
 
 
Det var ett par bröllop på boracay när vi var där och detta var ett party tält de hade satt upp på stranden. Jätte fint!!
 
Ännu en partykväll ;-P som började med en riktigt god middag!! 
 
 
Sen så var det bara en dag kvar för mig i Boracay vilket spenderades i säng för jag var såå jävla bakis och sen till kvällen så unnade jag, lora och Marie oss till en 2 timmars massage innan det var dags att gå och lägga sig IGEN! Jag, mamma, moster, kusin barn och grabbarna som körde drog tidigt på morgonen för att ta oss igenom en 6 timmars bil resa till Iloilo. Det var inge vidare men det var mycket att se påvägen dit. Spenderade sedan 1 natt där med mami och moster sen så bar det vidare till Manila där jag var kvar tills jag skulle åka tillbaka till Sverige igen :-) Såååå det kommer lite mer bilder!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0