Mys helg

Hej, denna helg så var jag ledig och då så passade jag på att träffa min kusin Mimmi och hennes fästman Oskar :-) planen var att vi skulle sätta oss och käka på sirap men det var fullt så vi drog vidare till ett annat café! De ska åka till Filippinerna nästa månad för att gifta sig i Boracay och jag önskar att jag kunde vara där! Men nu blir det massa jobb och plugg(distans) framöver. Men jag vill ju så gärna resa bort till värmen igen men jag får se när det blir av.

Men iaf.. så var ju jag på stan med dem och sen så var vi en runda och kikade i butiker.. efter det så drog jag vidare för att träffa en gammal vän. Det blev middag och en massa lek och bus med hennes dotter Melinda. SÅ SJUKT SÖT OCH ROLIG! Det var kul att få träffa dem och jag hoppas på att få träffa sötnosen snart igen :-)
Söndagen vart också en ganska lugn och skön dag.. var hemma hos en gammal arbetskollega som gjorde ögonfransförlängning på mig :-) Jag har velat göra de länge nu efter att jag har sett på andra vänner och fick chansen nu för 200kr! Jag lägger upp bilder när jag får dem och vill ni ha också ha så skriv en kommentar så får ni nummer till henne. Hon är super duktig och jag ska absolut fortsätta göra hos henne ;-)

Jag lägger upp bilder från Manila senare i veckan :-) har inte glömt!!

Bild: Melinda :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0