Svar på kommentar!

Fick en anonym kommentar ett par dagar sen och jag har glömt att svara.. SORRY!
Personen skrev:
Anonym om YESTERDAY!:
Är det En Louis Vuitton Neverfull MM du har på axeln?
Hur många GB är din iPad 2, e d bara wifi elr. Med 3G?

SVAR: Hej anonym :) yes box att LV väskan är en Neverfull MM som är lånad av min syster! Min Ipad 2 är en vit 32GB med 3G och den är jag SUPER NÖJD med! Har inte riktigt haft ork att leka med den rikitgt men jag har laddat ner en del :)

****************************************
Idag har verkligen varit en seg dag.. JETLAG! Har försökt komma igång med allt jag missat men tyvärr så är det så mycket! :( Innan resan så var jag ju sjuk och det gjorde att det blir mer för mig att göra nu när jag är hemma!

BTW.. vet inte om jag har sagt detta ännu men jag fick jobbet på Danderyds sjukhus och ska jobba på hjärtavdelningen :D jag börjar inskolningen nästa vecka redan! SJUUKT KUL! Försöker vila upp mig nu för att hinna med allt det sista med skolan! ALOT TO DO AND SO LITTLE TIME! Wish me luck :)

PUSSPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Bernaa

GRATTIS TILL JOBBET!! BRA JOBBAT BABE!! Hoppas resan hem gick bra! Kraaaam

2011-05-13 @ 22:17:03
URL: http://bernadettep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0